Een goed begin..
..is het halve werk. En dat is precies de reden waarom deze pagina nog weining woorden bevat.
Ik wil namelijk van jou graag weten waar je tegen aan loopt. Pas dán kan ik de juiste woorden en de perfecte oplossing aanbieden voor jouw issues en uitdagingen waar jij op dit moment mee moet dealen.
Al jaren adviseer, train en ondersteun ik vrouwelijke zzpers. Ik weet wat ze denken, waar ze tegen aan lopen en wat ze ten diepste verlangen.
Het is mijn verlangen ,en jouw geluk dat ik mijn expertise niet alleen voor deze groep in wil zetten, maar ook voor MKB(Neder)land.
Omdat ik geloof dat FANS maken op alle plekken in het ondernemerschap één van de eerste dingen is die je zou moeten leren en toepassen, maar dat dat nog veel te weinig in de praktijk wordt gebracht.

Je kunt twee dingen doen:
- Met mij 45 minuten in gesprek gaan zodat ik jou kan interviewen. Over je bedrijf, de uitdagingen waar je voor staat en de doelen die je wilt bereiken. Dat levert jou een frisse blik, energie en goede content op, die je kunt gebruiken voor je klant communicatie. En ik ben je zeer dankbaar voor de waardevolle antwoorden die je geeft op mijn vragen.
- Of met mij in gesprek gaan over wat ik voor je zou kunnen betekenen op het gebied van klantrelatie, communicatie, organiseren of strategische plannen maken. Zodat je nu al begint met (meer) FANS maken.
Neem hier contact met me op. Ik kijk er naar uit om je te spreken. Of stuur een mail naar info@liefsvankarin.nl
Dankjewel!
FANS van Lydia maakt FANS
Karin stelde de juiste vragen op een manier waarbij ik mijzelf kon zijn en tegelijkertijd uitgedaagd werd buiten mijn comfortzone te treden. Hierdoor kwam ik net die stap verder in mijn bedrijf die ik alleen steeds maar niet kon zetten. Ook kon Karin snel tot de kern komen en orde scheppen in de chaos in mijn hoofd.
Naast goede adviezen en veel creatieve ideeën is ze ook een coach met een heerlijke dosis nuchterheid en humor. Een aanrader!
Melanie van der Heijden
Coaching en Atelier
Heb een heel inspirerend moment gehad met Karin! Binnen een uur lag er een plan de campagne. Karin is de beste in het boven halen van de behoefte van je klant, zodat jij, als ondernemer, de volledige klantreis met ze kunt maken, van begin tot eind! Grote dank! #zeertevredenklant.
Nathalie de Boer
Close en Counter
Karin heeft in no-time een vragenlijst opgesteld voor een klantonderzoek. Ze heeft snel door waar het om gaat. Hoe je de juiste informatie boven tafel krijgt. Ik vond het prettig samenwerken met Karin omdat je 'gewoon' jezelf kunt zijn. Je hoeft je niet anders voor te doen, dat doet zij ook niet. 🙂 Karin was voor mij een sparringpartner, zoals je met een collega zou doen. Even een frisse blik en wat andere woorden doen wonderen.