
Een klankbord:
Wat zou het heerlijk zijn als je iemand hebt die naast je staat. Met je meedenkt. Een klankbord is voor al je vragen. Die je uitdaagt om net een stap verder te gaan. Die van praktische plannen houdt. En vol zit met enthousiasme over jou en je bedrijf. Omdat ze jouw goud ziet.
Die maar één ding voor ogen heeft. Jou en je bedrijf verder brengen. Jouw doelen behalen. En dat vanuit een positieve kijk op de wereld. Met een berg support. En soms ook zweet in je bilnaad omdat ze je uitdaagt, maar ook daar helpt ze jou doorheen.
Ahum, diegene kan en wil ik graag voor jou zijn.
Ik ben eerlijk, recht door zee maar met een berg liefde. Dit is wat Mandy zei:
Karin is een dame met pit, die met je mee denkt, naar je luisterd en niet bang is om je een liefdevolle schop onder je hol te geven. Ze heeft me geholpen om mijn eerste event te organiseren en hielp mij aan overzicht!
Zie mij als jou sparringspartner met 1001 ideeën. En als jouw stok achter de deur. Zodat je echt gaat doen wat je moet doen.
Jouw klant én jij staan centraal in mijn werkwijze. Wat bij jou past, past automatisch ook bij jouw klant. Als je tenminste echt, eerlijk en authentiek wilt zijn.
Jouw klant

Wat gaat het je brengen?
- Rust omdat je overzicht krijgt in je taken.
- Meer omzet omdat je gerichte en belangrijke taken gaat uitvoeren.
- Vertrouwen in je eigen expertise, aanbod, aanpak en talenten. Die zijn goud namelijk.
- Je zet grotere stappen omdat het samen zoveel beter en sneller gaat dan alleen.
- Toffe creatieve ideeën zodat ondernemen niet saai wordt maar vol uitdaging blijft.
- Een to do lijst die je heerlijk kunt afvinken. Dat zorgt voor voldoening
- Een groot netwerk waar je je voordeel mee kunt doen.
- Meer dan tevreden klanten. Fans dus, die reclame voor je maken en bij je terugkomen.

Nog even dit:
Ik praat graag whatsapp berichten vol.
En ben gezegend met veel energie.
Daarom heb ik op vrijdag en in het weekend vrij om de stilte op te zoeken, te wandelen en om bij mijn gezin en God te zijn.
Zodat jij mij van maandag t/m donderdag op z'n best hebt.
Je krijgt ook feedback over onderwerpen waar je wellicht niet om gevraagd hebt. (zoals je prijzen die vast te laag zijn)
Altijd met het oog om jou te laten groeien.
We vieren samen je succes.
En ik begrijp jou ook als je sommige dingen moeilijk vind om te doen.
En dan zoeken we naar een manier die bij jou en je klant past. Uit je comfortzone is goed, nodig zelfs. Maar we blijven altijd dicht bij wie jij bent.
Jij bent welkom, druk op die knop zodat we even kunnen bellen. Wat heb je te verliezen?
Niks, je hebt alleen maar te winnen.